PC LABS TV: Δεν άγγιξε…..


Π?όσφατα έπεσε το μάτι μου στο site της Ελληνικής έκδοσης του πε?ιοδικο? PC Magazine.

Πα?εμπιπτόντως, να πο?με ότι λόγω γνωστών π?οβλημάτων που π?οέκυψαν με την αλλαγή ιδιοκτησίας του τίλου, η παλιά ιδιοκτήτ?ια εται?εία Libecom (συμφε?όντων Λυμπέ?η) κ?άτησε το domain www.pcmag.gr καθώς και το http://www.pcmagazine.gr, οπότε η νέα ιδιοκτήτ?ια του τίτλου (Αττικές εκδόσεις) κατοχ??ωσε και χ?ησιμοποιεί το domain www.e-pcmag.gr.

Επιστ?έφοντας στο μάτι μου λοιπόν (αυτό που έπεσε στο site του PC Magazine ντε!) , μου κέντ?ισε το ενδιαφέ?ον η ανακοίνωση μιας “νέας π?ωτοπο?ιακής υπη?εσίας” με την ονομασία PC Labs TV. Η ανακοίνωση λοιπόν στην π?ώτη σελίδα μας ενημε?ώνει ότι “Για π?ώτη φο?ά στην Ελλάδα μπο?είτε να πα?ακολουθήσετε μέσω του PC Labs TV video-πα?ουσιάσεις νέων π?οϊόντων, π?ιν ακόμα πα?ουσιαστο?ν στο πε?ιοδικό PC Magazine!”.

Μου θ?μισε την αντίστοιχη υπη?εσία του CNET και μου ά?εσε η ιδέα πα?όλο που ακόμα χ?ειαζόμαστε γενιές για να αναπτυχθεί το broadband στην Ελλάδα.

Αμέσως αποφάσισα να μπω και να το δοκιμάσω. Π?ιν ακόμα κάνω click στο “Click to view” δοκίμασα την π?ώτη δυσά?εστη έκπληξη: το εν λόγω εικονίδιο ήταν κλεμένο από το Audioblog.com. Το π?οσπε?νάμε….

Πατώντας το link μου εμφανίζει μια (σχεδόν κενή) σελίδα η οποία απλώς ζητάει να κάνω login. Δεν μου εξηγεί ότι π?έπει να είμαι εγγεγ?αμένος για να δω αυτή την υπη?εσία (εντάξει μπο?ώ να το καταλάβω, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα), δεν μου δίνει κάποιο δείγμα της υπη?εσίας ώστε να “τσιμπήσω” και να μπω στη διαδικασία να εγγ?αφώ, απλώς λέει “Είσοδος χ?ήστη”. Πάμ’ πα?ακάτω….

Θυμόμουν ότι παλιότε?α είχα εγγ?αφεί με το Yahoo e-mail λογα?ιασμό μου. Μετά από 1-2 αποτυχημένες δοκιμές, ζήτησα να μου στείλουν τον κωδικό μου μέσω της αντίστοιχης φό?μας που υπή?χε από κάτω ώστε να μπο?έσω να κάνω login. Στέλνοντας τη φό?μα, το μόνο που έγινε ήταν να κάνει refresh η σελίδα χω?ίς κανένα μήνυμα ότι “σας στείλαμε τον κωδικό σας στο e-mail που μας δηλώσατε”, ή κάτι τέτοιο. Μπα…. Μόνο η ίδια σελίδα: “Είσοδος χ?ήστη”.

Κάνω μια βόλτα από τα εισε?χόμενα στο Yahoo mail μου, πε?ιμένω κανα 10λεπτο, αλλά μην είδατε τον Παναή. “Μάλλον δεν θα έχουν καταχω?ημένη την παλιά μου εγγ?αφή” σκέφτομαι. Αλλά, γιατί δεν μου έβγαλε μήνυμα ότι δεν υπά?χει τέτοιος e-mail ογα?ιασμός καταχω?ημένος?

Δοκιμάζω να ζητήσω να μου στείλουν τον κωδικό μου για τον Hotmail λογα?ιασμό μου. Επιτέλους, βγαίνει σελίδα με το μήνυμα “στάλθηκε e-mail επιβεβαίωσης στο λογα?ιασμό που δηλώσατε”. Επιβεβαίωσης??? Εν πάση πε?ιπτώσει…

Πάω στο Inbox για μια ακόμα φο?ά και π?άγματι έχει έλθει μήνυμα με την ειδοποίηση: “Mporeite na deite to neo sas password kanontas klik ston pio katw syndesmo: ”

Πατάω τον “πιο κάτω σ?νδεσμο” και ανοίγει νέο πα?άθυ?ο του e-pcmag.gr το οποίο με ενημε?ώνει:

Το password για τον(την) XXXXX στάλθηκε με e-mail.
Εάν η σελίδα δεν ξαναφο?τωθεί αυτόματα, πα?ακαλο?με κάντε κλικ εδώ

Π?άγματι, η σελίδα φο?τώθηκε αυτόματα, αλλά το ε?ώτημα πα?αμένει: Γιατί δεν μου έστειλαν τον κωδικό στο π?ώτο e-mail μήνυμα, αλλά έπ?επε να λάβω 2 μην?ματα για να σταλεί ο κωδικός?

Μ’ αυτά και μ’ αυτά μπό?εσα να κάνω login και να δω την υπη?εσία η οποία ακολουθο?σε την κλασική Ελληνική “επιχει?ηματική” διαδικασία. Αναγγέλουμε με στόμφο μια νέα υπη?εσία η οποία θα καταπλήξει το πανελλήνιο, αλλά για όσους ζητο?ν να δοκιμάσουν την υπη?εσία, δεν είμαστε έτοιμοι ακόμη, από Σεπτέμβ?ιο και βλέπουμε.

Το καλό είναι ότι είχαν βγάλει στον αέ?α ένα και μοναδικό video (με Flash embeded player) ως “μικ?ό δείγμα γιαυτό που έ?χεται”. Ελπίζω τα video που θα βγουν στον αέ?α από τον Σεπτέμβ?ιο να μην είναι σαν το demo, γιατί το συγκεκ?ιμένο ήταν πολ? κου?αστικό. Ο πα?ουσιαστής (Γ. Ιωσιφίδης τεχνικός συντάκτης του πε?ιοδικο?) κατέβαλε φιλότιμη π?οσπάθεια να πα?ουσιάσει πολλά π?άγματα μαζί, όμως ο χ?ήστης που θα κατεβάσει τα συγκεκ?ιμένα video θέλει να δει δ?άση.

Θέλει να δει τα πα?ουσιαζόμενα π?οϊόντα να χ?ησιμοποιο?νται ζωντανά στα χέ?ια του πα?ουσιαστή, την ώ?α της δ?άσης, της χ?ήσης τους ή των δυνατότήτων τους. Και όχι έναν ευπα?ουσίαστο νεα?ό που είναι στημένος on camera και απαγγέλει ένα κείμενο που μάλλον έχει γ?αφτεί για κάποια στήλη του πε?ιοδικο?. Ίσως θάπ?επε να δουν τα αντίστοιχα videos του CNET. Λίγη αντιγ?αφή δεν είναι κακή, α?κεί να γίνεται στα σωστά π?άγματα και για τους σωστο?ς λόγους.

0 Responses to “PC LABS TV: Δεν άγγιξε…..”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

