Μόλις μετακόμισα!

Το Blog μου συνεχίζει την πα?ουσία του εδώ, μετά από ένα και πλέον χ?όνο πα?ουσίας στο Blogger.com. Είμαι σίγου?ος ότι θα είναι πολ? πιο ενδιαφέ?ον με νέα χα?ακτη?ιστικά και τις δυνατότητες που μου δίνει η WordPress.

Σκοπε?ω μάλιστα να επεκτείνω και τη θεματολογία των posts καθώς και το διαχω?ισμό τους σε κατηγο?ίες, κάτι που δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω στο Blogger (Αλήθεια, γιατί η Google εγκατέλειψε αυτό το project από τη στιγμή που το εξαγό?ασε?).

Πάμε…

2 Responses to “Μόλις μετακόμισα!”


  1. 1 bizwriter 24 December, 2005 at 5:02 pm

    Με γειά, με γειά!

    “…θεματολογία των posts καθώς και το διαχω?ισμό τους σε κατηγο?ίες, κάτι που δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω στο Blogger (Αλήθεια, γιατί η Google εγκατέλειψε αυτό το project από τη στιγμή που το εξαγό?ασε?).”

    ‘Ελα μου ντε!

  2. 2 nikos 24 December, 2005 at 8:27 pm

    Ευχα?ιστώ!!!

    Έχεις τις καλ?τε?ες ευχές μου….


Leave a Reply

