tim.gr – Πίκ?α

Βγήκε στον αέ?α η νέα ιστοσελίδα της ΤΙΜ Ελλάδος. Ανανεωμένη, με “νέες ολοκλη?ωμένες υπη?εσίες ενημέ?ωσης και αμφίδ?ομης επικοινωνίας”, αν θυμάμαι καλά το δελτίο τ?που της εται?είας που διάβασα το π?ωϊ. Το γνωστό μά?κετιγκ jargon.

Η άποψή μου: πίκ?α. Όχι μόνο μια απ’τα ίδια, αλλά και βήματα π?ος τα πίσω. Είδα τη Home Page και δεν είχα κου?άγιο να π?οχω?ήσω πιο μέσα.

Μια σελίδα γεμάτη κουτάκια που φώναζαν απελπισμένα για τo ενδιαφέ?ον σου. Bannerάκια μικ?ά τετ?άγωνα, άλλα animated, άλλα σταθε?ά, γεμάτα απελπισία για λίγη π?οσοχή να σου κάνουν τα κόλπα τους, τα χο?ευτικά τους, αλλά που… Τι να π?ωτοκοιτάξεις.

Όλα τα μην?ματα που θέλει να σου πε?άσει η εται?εία, μαζεμένα εκεί, σε μια σελίδα. Μην?ματα εται?ικά, π?οϊοντικά, κοινωνικά, διαφημίσεις άλλων εται?ειών.

Κανείς δε σκέφτηκε ότι όσο πιο πολλά τα μην?ματα τόσο λιγότε?η η δ?ναμή τους? Όλη η έ?ευνα για το User Interface, και το usability της νέας ιστοσελίδας κατέληξε σε αυτό το αποτέλεσμα? Θα π?ότεινα οι υπε?θυνοι της εται?είας να κάνουν ένα usability test χ?ησιμοποιώντας το χ?ησιμότατο Morae της TechSmith. Φοβάμαι όμως μήπως πέσουν σε κατάθλιψη.

Φυσικά, δεν συζητώ για την ?πα?ξη νέων χα?ακτη?ιστικών, ας πο?με …RSS Feeds? Ή μήπως ένα εται?ικό Blog? Ομολογώ ότι δεν κοίταξα καν. Και όλα αυτά τη στιγμή που στο Δυτικό κόσμο έχει ανοίξει μια μεγάλη κουβέντα για τη μετάβαση στο Web 2.0. Σε νέες μο?φές επικοινωνίας και αλληλεπίδ?ασης μέσω του Web. Και εμείς βλέπουμε να κατασκευάζονται π?οϊόντα της εποχής του Web π?ιν το 2000.

Και είναι κ?ίμα. Γιατί π?όκειται για μια πολυεθνική εται?εία, που έχει μάλιστα π?όσφατα εξαγο?αστεί από διεθνή επενδυτικά Venture Capitals που -λογικά- β?ίσκονται στην αιχμή της τεχνολογίας. Αλλά φαίνεται ότι στην Ελλάδα ό,τι πιάσουμε το κάνουμε σαν τα μο?τ?α μας.

Advertisements

4 Responses to “”


  1. 1 Κωστής Σακκάς 21 January, 2006 at 11:52 am

    Καλό ανέκδοτο το νέο site της ΤΙΜ. Ίσα με 10 χ?όνια πίσω….Π?οσπε?νώ το απα?άδεκτο Information Architecture του site (ποιος αλήθεια σκέφτηκε να βάλει 2 ο?ιζόντια μενο?; ) και στέκομαι στο banner που ενημε?ώνει ότι υπά?χει KAI σελίδα για άτομα με ειδικές ανάγκες. Από πε?ιέ?γεια -είναι εξαι?ετικά σπάνιο φ?ο?το αυτό για το ελληνικό domain- δοκίμασα το link όπου διαπίστωσα ότι απλά έχουν στήσει ένα microsite με το ένα εκατοστό της πλη?οφο?ίας του μητ?ικο? site και του έχουν κολλήσει στο footer 2 ακόμη banner-ακια, ένα που μας λέει ότι ο κώδικας είναι valid (που από ότι είδα δεν είναι) και άλλο ένα για το ότι το site αυτό συμμο?φώνεται στις οδηγίες του W3C για π?οσβασιμότητα από ανθ?ώπους με αναπη?ίες…

    Σκέτη κο?οϊδία σκέφτομαι. Αν είσαι άνθ?ωπος με αναπη?ίες, τόση πλη?οφο?ία δικαιο?σαι να δεις; Μονο FAQ και τ?όπους επικοινωνίας; Ξέ?ετε κ??ιοι της ΤΙΜ, οι άνθ?ωποί αυτοί δεν είναι ηλίθιοι. Και αφο? έχετε τέτοιες “ευαισθησίες”, γιατί δεν κάνατε όλο το site σ?μφωνα με τα web standards;

    Αυτό και αν είναι πίκ?α….

    ?α σου πω και άλλο ένα ανέκδοτο; Web 2.0 στην Ελλάδα…

  2. 2 nikos 23 January, 2006 at 7:36 am

    Καλή ιδέα θα ήταν να καθιε?ώσουμε τα “χ?υσά βατόμου?α” για τα χει?ότε?α sites μεγάλων ελληννικών επιχει?ήσεων.

    Ποιά λες να έβγαινε π?ώτη?

  3. 3 Κωστής Σακκάς 23 January, 2006 at 9:26 am

    Ένας σκλη?ός αντίπαλος της ΤΙΜ για την π?ώτη θέση θα ήταν η TELLAS. Όχι μόνο την κοντ?ά?ει στα ίσα στο πλήθος των banners, έχει π?οσθέσει και ένα -εκνευ?ιστικότατο- floating με ήχο. Στα συν θα π?οσμετ?ήσω το μονολιθικο navigation.

  4. 4 nikos 24 January, 2006 at 6:44 pm

    Όλο και κάτι χει?ότε?ο θα υπά?χει. Επιφυλάσσομαι..


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s





%d bloggers like this: