..γιατί πολλή γκρίνια πέφτει στο μαγαζί.

Προχθες έκανα τη δήλωσή μου στο taxisnet και η όλη εμπειρία ήταν πολ? καλή (τουλάχιστον σε σχέση με όσα είχαμε συνηθίσει). Μέσα στο νέο εικαστικό περιβάλλον της ιστοσελίδας (όχι τίποτα σπουδαίο αλλά σίγουρα καλ?τερο από πριν) συμπλήρωσα τη φόρμα με τα στοιχεία της δήλωσης, και αφο? διπλοτσεκάρισα για πιθανά λάθη, αποφάσισα να πατήσω "Οριστική Αποστολή Δήλωσης".

Μέσα σε λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο μου έβγαλε το αποτέλεσμα! "Ο λογαριασμός σας είναι πιστωτικός ΧΧΧΧΧΧΧ Ευρώ" (όποιος θέλει να μάθει το ακριβές ποσό ας μου στείλει e-mail. Όταν τα πάρω κερνάω ξ?δια). Πρωτοφανή πράγματα…

Αλλά δεν έφτανε μόνο αυτό. Στην επόμενη οθόνη μου έλεγε ότι κάνοντας κλικ μπορώ να δω το εκκαθαριστικό μου. Αμ έπος, αμ έργον! Πατώντας ένα κουμπί βγήκε -όχι μια χοντρή αλλά- το εκκαθαριστικό μου, έτσι όπως θα μου έρθει σε λίγες (ελπίζω μέρες) εβδομάδες.

Έχει κι άλλο. Τυπώνοντας το εκκαθαριστικό από το site έχω ένα καθόλα νόμιμο έγγραφο! Μπορώ να το δείξω στην Τράπεζα και να ζητήσω δάνειο (καλά, με τέτοια επιστροφή σιγά μην πάρω και δάνειο, λέμε τώρα….).

Αυτό πάει πολ?. Αυτό λέγεται πολτισμικό σοκ…

1 Response to “”


  1. 1 valia 9 July, 2006 at 2:10 am

    >> όποιος θέλει να μάθει το ακριβές ποσό ας μου στείλει e-mail.

    και το mail σου είναι?
    Σοβαρά ρωτάω, ήθελα να σου στείλω screenshot του site σου, γιατί κάποιοι χαρακτήρες φαίνονται τετραγωνάκια και επίσης τα feed σου δεν υπάρχουν (τα links στο τέλος της σελίδας πάνε σε page not found) αλλά δεν βρήκα contact πουθενά. (α, και η φωτογραφία του Robert Scobble ξεχείλωσε το frame και έβγαλε δύσχρηστα scrollbars – τι να κάνω web designer είμαι, τα προσέχω αυτά).

    sorry αν είμαι εκτός θέματος, όντως έκαναν καλή δουλειά με το taxisnet αν και χθες ήταν μάλλον υπερφορτωμένο και δεν μου άνοιγε την σελίδα για καταχώρηση του Ε3.


Leave a Reply

