New York Times Redesign

Οι New York Times εγκανίασαν πριν από λίγο τη νέα εικαστική εμφάνιση της σιτοσελίδας τους. Πολλές από τις αλλαγές είναι μικρές, αλλά έχουν προσθέσει και κάποια νέα χαρακτηριστικά που έχουν ενδιαφέρον.
Πρώτον, έχουν μια ειδική περιοχή στην οποία δείχνουν αποκλειστικά video clips. Και ακόμη, έχουν μια "most popular" περιοχή που περιλαμβάνει τα άρθρα που στάλθηκαν πιο πολ? μέσω e-mail, που έγιναν αντικείμενο συζήτησης σε blogs, και αυτά που αναζητήθηκαν (μέσω search) πιο πολ?.
Έχει επίσης ενδιαφέρον ότι πειραματίζονται πλέον με το να κάνουν κατευθείαν link από τα άρθρα τους σε blog posts.

  • Some of the changes and new features you’ll see are a refreshed look,
    streamlined navigation, expanded use of video and other multimedia and
    better ways to see what other readers are looking at, searching for and
    talking about.

Το ερώτημα είναι πότε πλέον θα εμφανίζουν κείμενα απευθείας από τα άλλα blogs.

Advertisements

4 Responses to “New York Times Redesign”


  1. 1 Κωστής Σακκάς 3 April, 2006 at 4:04 pm

    Όπως το είπες ?ίκο, οι αλλάγες είναι α?κετές αλλά μικ?ές… πε?ισσότε?ο realignment πα?ά redesign. Οι NYTimes το συνηθίζαν να κανουν μικ?ές αλλαγες (tweaks) σταδιακά, εξαι?ετική π?ακτική κατά τη γνώμη μου. Οι απότομες αλλάγες σε δημιου?γικό και σε UI είναι ε?κολο να τ?ομάξουν τους αναγνώστες.

  2. 2 nikos 3 April, 2006 at 4:07 pm

    Βλέπεις μπάλα…

  3. 3 Frank Anton 3 April, 2006 at 4:53 pm

    Πολ? σωστή η άποψη του Κωστή, αλλά επιτ?έψτε μου μια μικ?ή πα?ατή?ηση.

    Οι αλλαγές πιθανότατα να έχουν να κάνουν και με τα demographics του site. Για πα?άδειγμα, το NYTimes.com, έχει ένα κοινό, που θα μπο?ο?σαμε να πο?με ότι είναι mature (35+), που αναζητο?ν πληθώ?α πολιτικής ειδήσεογ?αφίας (ή/και άποψης) και έχουν απλή χ?ήση με το διαδίκτυο.

    Το ίδιο σκηνικό (realignment πα?ά redesign), δεν επαναλήφθηκε για πα?άδειγμα στις πε?ιπτώσεις των News.com και Download.com, όπου είδα συγκλονιστικές αλλαγές (και σχεδιασμο? και καινοτομίας). Γιατί, εκεί το κοινό ήταν πιο ΙΤ literate και (κατά πάσα πιθανότητα) πιο διψασμένο, να δει νέα τεχνολογία σε εφα?μογή.

    Κατά πάσα πιθανότητα, μια σωστή επικοινωνία του Marketing και του IT, σε όλα τα portals. Π?οσωπική εκτίμηση.

  4. 4 nikos 3 April, 2006 at 8:16 pm

    Σωστό κι αυτό. Δε νομίζω πάντως ότι υπά?χει κάποιος κανόνας για τη σωστή μεθοδολογία.Η νεκ?οψία συνήθως δείχνει το αν ο δ?όμος που ακολουθήθηκε ήταν σωστός.

    Συνήθως η λογική των μεγάλων αλλαγών υλοποιείται σε δουλειές που δεν έχουν πάει καλά και θέλουν να κάνουν μια νέα π?οσπάθεια. Σε διαφο?ετική πε?ίπτωση, ακολουθείται ο κανόνας “if it ain’t broke, dont fix it”.

    Αλλά και πάλι κάθε πε?ίπτωση είναι διαφο?ετική….


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s





%d bloggers like this: